pühapäev, 31. mai 2015

Kummut

Kui nüüd tagasi liikuda selle enne-sünnitust-peab-tehtud-saama nimekirja juurde, siis mu kindel soov oli välja vahetada kummut, kus Mariette riided olid. Elame ju pead-jalad segamini ehk meil on elutuba/magamistuba/lastetuba kõik ühes, niiet oluline oli, et Raiani sünniga ei tuleks ühte mööblieset tuppa juurde, vaid saaks mõlema lapse asjad ühte kummutisse mahutada. Sobiv kummut oli mul juba ammu olemas, ostetud Magda Misjonipoest kõigest 20€ eest. Pean tõdema, et päris nii soodsalt neilt enam mööblit ei saa (mina ostsin siis, kui nad olid just avanud), aga kihvte leide on siiski.


Kummut oli ise muidu igati korras ja kena, kui välja arvata veidi kooruv värv. Kummuti pealt hinnasilti ära tõmmates tuli ka selle alt värv kaasa. Algne mõte oli kogu kummutilt värv maha võtta ja tumedaks peitsida, aga aja puudusel otsustasin ainult kummuti pealselt värvi maha kraapida.
Peitsimiseks kasutasin Hea Maja e-poest ostetud Herdins peitsipulbrit (nr 84 tume antiikne tamm). Kuna peits ise puitu ei kaitse, siis vajab ta pärast lakki või vaha.
Käepidemeid ma vahetama ei hakanud sel lihtsal põhjusel, et üks käepide maksab kuskil 3-4€ ja 15 käepideme välja vahetamine oleks lihtsalt kalliks läinud. 


Kunagi tulevikus plaanin ma selle kummuti enda magamistuppa panna, et mugavalt oma pudi-padi nendesse paljudesse sahtlitesse ära sorteerida. Esialgu olen ma plaanist kogu kummutilt värv maha võtta loobunud, sest kuumafööniga juba selle pealse tegemine oli suur töö. Värvitud on kummut vist värvipüstoliga, niiet värvikiht on väga õhuke ja fööniga seda kuumutada sai vaevaliselt, tulemus jäi umbes selline nagu hinnasilti ära tõmmates. Pärast lihvisin alles jäänud värvi maha.
Tulemus jäi selline:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar